martes, 20 de noviembre de 2012

Preparats? Llestos? Comença l'aventura!!

Benvinguts i benvingudes al nostre blog!
 
Som l'Abdoulaye i la Paula i avui comencem una gran aventura junts. Participem al Projecte Rossinyol 2012-2013 i estem encantats de poder compartir la nostra experiència amb vosaltres!!!

*Em dic Abdoulaye Balde i sóc un dels mentorats del Projecte Rossinyol. Vaig néixer el 6 de juny del 1998 a Senegal i fa un any que visc a Banyoles. M'agrada jugar a futbol, anar a l'institut, quedar amb els amics i aprendre coses noves. Estic molt content de conèixer a la Paula i passar-m'ho molt bé!!!
 
*Jo sóc la Paula Costabella, mentora i amiga de l'Abdoulaye. Vaig néixer el 9 de març de 1992 i sóc de Banyoles de tota la vida. Estic estudiant 3r del Grau de Mestre/a en Educació Primària i 6è del Grau Professional de Música amb l'especialitat de saxo. A més, treballo fent extraescolars esportius i participo com a mentora al Projecte Rossinyol d'enguany. Sóc monitora de lleure i crec fermament en l'educació en el lleure, és per això i perquè tinc moltes ganes de compartir els meus coneixements i enriquir-los que participo en aquest projecte.
 
Després d'aquestes petites presentacions només ens queda dir-vos que tenim moltes ganes de poder-nos conèixer més a fons i ajudar-nos a créixer l'un a l'altre.
 
 
Fins aviat!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario